رایگان و سریع است و دردسر و هزینه ی سایر راه های ارتباطی را ندارد. مشتری های شما هم همیشه از زمان کم خود ناراضی هستند، پس شما می توانید با یک تیر چند نشان بزنید. لازم به ذکر نیست که با استفاده از اینترنت قادر خواهید بود که جواب هوشمندتری را به آنها ارائه کنید. درصد رضایت مشتریان را بالا ببریدبالا بردن درصد رضایت مشتریان بستگی به توانایی شما برای برآورده کردن انتظارات آنها دارد. به همین خاطر است که فروشگاه های اینترنتی باید استانداردهایی داشته باشند که همیشه رعایت می شود، به طور مثال پاسخگویی به سوالات حداکثر تا 24 ساعت. اگر مشتریان شما عضو صفحه ی فیسبوک تان نیز باشند، انتظار دریافت جدیدترین اخبار شرکت شما را از طریق فیسبوک دارند. اگر قرار است مشکلی در نحوه ی خدمت رسانی فروشگاه اینترنتی شما ایجاد شود، بهترین راه برای کاهش شکایت ها، خبررسانی از طریق صفحه ی فیسبوکتان در مورد این مشکل است، در این حالت اعتماد مشتریان به شما نیز افزایش می یابد و به موفقیت های بیشتری دست می یابید. هنگامی که فروشگاه اینترنتی تان را راه اندازی می کنید، ممکن است برای جذب مشتریان اول خود نگران باشید و حتی در باعث شود مشتری اطلاعات بیشتری درخواست کند.با سؤالاتی مانند «اگر بتوانم به شما نشان دهم که چگونه از محصول استفاده کنید، آیا علاقهمند هستید که در مورد آن بیشتر بدانید؟» بدون توجه به اینکه رودررو میفروشید و یا از طریق تلفن، ایمیل یا هر روش تبلیغاتی دیگر، این قدم اول موثر است.2- پیشنهادی تنظیم کنید:وقتی پیشنهاد خود را طراحی میکنید، گزینههای مختلف با قیمتهای مختلف را در آن قرار دهید.خود محصول و یا بسته ای شامل محصول همراه چیزهای اضافه و مکمل با قیمت بیشتر.برخی از فروشندگان حرفهای همة گزینهها را معرفی میکنند، درحالیکه بقیه ابتدا گزینة گرانتر را معرفی میکنند و اگر مشتری نسبت به قیمت حساسیت نشان داد ، گزینة ارزانتر را نیز معرفی میکنند.3- مطالب سازماندهی شدهای ارائه کنید:از روش «جلب توجه، ایجاد علاقه ، ایجاد اشتیاق و دعوت به اقدام» پیروی کنید.مشتریان هدف خود را از محصول آگاه کنید و کنجکاوی آنها را نسبت به محصول تحریک کنید ، مزایای آن را نشان دهید و فروش را انجام دهید.راه حل جایگزین دیگر، روش«طرح مسئله، آشفتن و ارائه راهحل» است. مشکلی را برای افراد مطرح کنید و در مورد موضوع باشید.آیا وب سایت شما نقشه سایت دارد؟ اگر این امکان در وب سایت شما وجود ندارد توصیه می کنم تا دیر نشده همین حالا به فکر ایجاد نقشه سایت در وب سایت خود باشید ، نقشه سایت یکی از بهترین روش ها برای اسپایدر یا روبات های موتور جست و جو جهت تشخیص تعداد صفحات و همچنین لینک های تو در تو است.در حال حاضر بسیاری از CMS های دنیا امکان ایجاد نقشه سایت به صورت خودکار را دارد ولی اگر تاکنون وب سایت شما از این امکان محروم بوده است می توانید به این وب سایت بروید و برای وب سایت خود نقشه سایت را ایجاد کنید.www.xml sitemaps.com نکته کلیدی شانزدهمتوصیه می کنم برای افزایش اعتبار و همچنین ایجاد ترافیک بیشتر وب سایت خود از همین امروز شروع به نوشتن و ارائه مقاله در زمینه تخصصی خود کنید.بهترین راه برای رسیدن به اعتبار، نوشتن مقاله در وب سایت خود است. نکته کلیدی هفدهمجهت افزایش فروش خود سعی کنید در وب سایت خود از جشنواره های مختلف فروش استفاده کنید. جایزه و هدیه می تواند انگیزه خرید از وب سایت شما را چند برابر کند. نکته هیجدهمدر وب سایت خود قسمتی را با عنوان «فرم استخدام» تعبیه کنید، شاید شما نیاز به نیروی جدید مرتبط :باید کلمات کلیدی مرتبط برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنید . مثلا اگر شما کار سئو و بهینه سازی انجام می دهید ، باید کلمات کلیدی را انتخاب نمائید که مربوط به این واژه باشد . ( مثل بهینه سازی سایت, بهینه سازی وب سایت, سئو سایت, شرکت های سئو و . . . )کلمات کلیدی مربوط به کلمات کلیدی به سیستم تبلیغات شما بسیار مهم است و باعث افزایش Quality Score شما خواهد شد.استفاده از کلمات کلیدی منفی :کلمات کلیدی منفی در بدست آوردن Quality Score بالا بسیار موثر است ، شما با گذاشتن کمی زمان می توانید کلماتی منفی خود را پیدا کنید و در سیستم تبلیغاتی خود پیاده سازی نمائید . اگر شما در سیستم تبلیغاتی خود طراحی کارت ویزیت را دارید , بنابر این باید کاری کنید که وقتی طراحی وب سایت جستجو شد سایت شما نشان داده نشود ، بنابر این در اینگونه موارد حتما باید از کلمات کلیدی منفی استفاده نمائید.اما زمانی که Quality Score بالا باشد چه سودی برای شما خواهد داد. :زمانی که Quality Score شما دارای نمره خوبی باشد ، شما از ویزگی های خوبی برخوردار خواهید شد .• تبلیغات شما در صفحات اول به نمایش گذاشته خواهد شد .•
تبلیغ در گوگل به شیوه نوین[ دوشنبه 5 مرداد 1394 ] [ 0:39 ] [ Crystal ]