افزايش می دهد، فروش همچنان پايين است، زمان حذف برند فرا رسيده است. اما نمی توان بدون درک مناسبی از چگونگی کارکرد تبليغات چنين تصميمی اخذ نمود. شود، احتمال ترجيح دادن آن به چيزهايی که با آنها آشنايی ندارد بيشتر خواهد بود. روانشناسان اين نتيجه را از مطالعاتی بدست آورده اند که طی آن تعدادی از اشکال يا ديگر محرک های تصادفی را به افراد نشان می دهند. سپس در زمانی ديگر، يک سری از نمونه های جفتی را به آنها نشان می دهند که يکی از اشياء هر جفت از مجموعه قبلی انتخاب شده و ديگری نمونه مشابهی است که آن را قبلا نديده اند و از آنها می پرسند کداميک را ترجيح می دهند. همه افراد، متفقا، موردی را ‘ترجيح’ می دهند که قبلا با آن روبرو شده بودند.همين تاثير می تواند با تبليغات اتفاق بيفتد. اجرای تبليغات منعکس کننده جايگيری ‘مناسب بودن طعم و موقعيت’ بود اما در طی زمان تعداد کسانی که احساس می کردند ‘به نظر می رسد همه آن را می نوشند’ مرتبا افزايش می يافت. اين افزايش در محبوبيت برند عملکرد مواجهه محض بود. صرفا به اين دليل که چيزی تبيلغ می شد، مخاطب هدف احساس می کرد برند از محبوبيت بيشتری برخوردار است حتی با را محدود نموده و فقط در اختیار افراد معدودی گذاشتد. بهتر است یکی از کارمندان تان را مسئول پیگیری این امور نمایید تا همیشه از زمان و دلیل تغییراتی که شرکت هاستینگ در سرور اجاره ای تان میدهد با خبر باشد و شرکت فروش هاست موظف به ارائه جزئیات به این فرد باشد.زیرا هر گونه تغییر بی مورد یا نامشخص در برنامهها و فایلها میتواند نشانهای از یک خطر امنیتی باشد، به همین منظور باید به طور پیوسته و مستمر، وبسایت طراحی شده خود را مرور کرده و دادهها و برنامهها را در سرور بررسی کنید.5. فرد مسئول پشتیبانی فنی سرورتان در شرکت ارائه هاست را شناسایی کنید و زمان انجام تغییرات را پیگیری کنیدنکتهی مهم در مورد تغییراتی که بر روی سرور و سایت اعمال میشود (هرچند کوچک و کم اهمیت)، این است که بدانید دقیقاً چه کسی و در چه زمانی تغییر مزبور را انجام داده است. با استفاده از سیستم کنترل تغییرات، تصحیح خطاهای احتمالی وب سایت طراحی شده سادهتر و سریعتر انجام میشود. همچنین شما میتوانید هر گونه بدافزار و فایل مخرب احتمالی رادر سریعترین زمان ممکن شناسایی کنید.به یاد داشته باشید که فقط خطرات خارجی برای شما داده میشود.2- آفت کشی اخلاقی انجام می دهند:نظریهی دیگر درمان متخلفان اخلاقی است. از این نظریه به عنوان آفتکشی اخلاقی یاد میکند که ایرادی به آن مسئله وارد است. به عنوان مثال: آفتکشی در محیط زندگی یک سگ تا زمانی مؤثر است که آن محیط، دست نخورده و بدون تغییر باشد. زیرا آفتها به آن محیط باز میگردند.اگر سیستمها، اهداف و محیط یک سازمان طوری باشد که برای رفتارهای غیر اخلاقی پاداش در نظر گرفته شود، آنگاه صرفا با تذکر به افراد در قبال رفتار نادرست آنها نمیتوان اوضاع را بهبود بخشید.3- متکی به قانون هستند:برخی از شرکتها از اجرای امور اخلاقی دست کشیدهاند و به جای آن در تصمیمگیریها قوانین را بر اساس استانداردهای خود تعریف میکنند. نتیجه چیزی جز ورشکستگی اخلاقی نیست. در این مورد کوین رولینز اشاره کرده است: در جامعه ای زندگی میکنم که قانون در آن نقشی ندارد. وحشتناکترین امر بیقانونی است. جامعهای که در آن قانون تنها مرجع برای رفتار اخلاقی است نیز به همین میزان ناپسند به شمار میآید. الکساندر جملهای زیبا در مورد علم اخلاق در تجارت بیان کرد: خب این امر از لحاظ قانونی پسندیده توییتر به خوبی در این راه بهره گیری کنید. این راهکارها بعلاوه دیگر محسنات، شما را قادر خواهندساخت پایگاه داده ای بزرگ از کاربران داشته باشید و از بازخورد آنان به خوبی مطلع شوید. وبسایتهایی همچون MailChimp اجازه ثبت تا سقف 2000 کاربر، استفاده اشتراکی از فیس بوک و تبلیغ خدمات و اپلیکیشن را به شما میدهد. www.thecocktailapp.com وبسایت رسان در این زمینه است.5– نسخه های موقتی و نسخه های دائمی ( فروشی )در حال حاضر از 500000 اپلیکیشن موجود در فروشگاه اپل، 39% اپلیکیشنهای رایگان هستند که 82% از دانلودها را به خود اختصاص داده اند. این درحالیست که اگر اپلیکیشن شما نسخه رایگان داده باشد، امکان تغییر حالت از استفاده رایگان به دائمی برای کاربران بسیار زیاد است. برخی اوقات کاربران برای پرداخت 500 دلار برای یک وسیله یا دستگاه خوشحالند.اما وقتی نوبت به پرداخت 1.99 دلار برای یک اپلیکیشن است، انها به فکر فرورفته و از خود می پرسند چرا بایستی چنین پولی پرداخت کنم.وقتی شما نسخه رایگان اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار می دهید، در واقع شانس خرید را برای آنان که حتی قصد استفاده از ان را نداشتند فراهم می آگاهی برند در مقابل آزمايش
[ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:39 ] [ Crystal ]