موفق، داستان های بسیاری از مشتری های خوشحال و متشکر خود دارد؛ چیزی که ما آن را رضایت نامه مشتری می نامیم. این کار معادل امروزی همان رضایت نامه های سابق است.رضایت نامه یا همان داستان موفقیت، بخش مهمی از بازاریابی دهان به دهان محسوب می شود، اما با استفاده از رسانه های اجتماعی، امروزه این کار آسان تر و سریع تر انجام می گیرد.نگاهی به مشتریان پراحساس خود و یا کسانی که تعاملات و روابط گسترده ای با شما داشته اند بیاندازید، سپس ابزاری برای سخن گفتن از شما در اختیارشان قرار دهید. با اندکی تشویق و ترغیب، می توانید یک سونامی از مشتریان خود که مایلند از شما و درباره شما بنویسند ایجاد کنید.تذکر: به مکانی که قرار است میزبان این حکایت ها شود، دقت کنید. به عنوان مثال شما می توانید از سرویس North Social به صورت پاتوقی برای مشتریان خود استفاده کنید. استفاده فراوان از عکس یک عکس ارزشمندتر از هزاران کلمه است. بعضاً تصاویر در انتقال مفاهیم می توانند بسیار بهتر از کلمات و جملات عمل کنند. رشد محبوبیت شبکه های اجتماعی همچون پینترست، اینستاگرام و تامبلر موید این ادعاست. این یک واقعیت است، هر چند ممکن است برخی غیر قانونی نشوند.تاثیر اینترنت در عصر تبلیغاتیآنچه که به عنوان تبلیغ و سپس فروش کالا در یک نظام تعاملی اینترنتی رخ می دهد، نیازها را به خوبی قابل شناسایی می کند. به عبارت دیگر، دشواری هایی که در شیوه قبلی شناخت نیازهای مخاطب وجود داشتند، دیگر با وجود شبکه وجود نخواهند داشت و فعالیت های بازارسنجی برای کالاهای مختلف و همچنین آگاهی از انتظارات مصرف کننده به راحتی گردآوری می شود. البته ، همیشه زمینه نفوذ به شرایط بازار فروش در تبلیغات بازرگانی اینترنتی و از بعد امنیتی همیشه خطر دسترسی به اطلاعات مشتری وجود دارد، بنابراین دیواره آتش برای محافظت از ارتباطات لازم است . دیواره آتش یک اصطلاح ژنریک برای توصیف انواع روش های امنیتی جهت محافظت از ارتباطات اینترنتی و شبکه ای افراد است . خط تلفن یا ارتباط کابلی که رایانه را به اینترنت وصل می کند، تعداد نقاط دستیابی را در اختیار نفوذگران می گذارد. پروتوکل که برای دستیابی به اکثر محتویات «web» و فایل هایی که بینندگان اینترنت با آن ها کار می کنند ، به کار می رود، بیش از ۶۵۰۰۰ درگاه مرتبط با خود دارد، که مکانهایی هستند که به داده ها در آن ها اجازه عبور .بهتر است در ابتدا شما را با چند اصلاح تبلیغاتی آشنا سازیم توجه کنید که این اصطلاحات در امر تبلیغات کلیکی بسیار مهم هستند و بهتر است اول با آن ها آشنا شوید .فقط توجه داشته باشید که این اصطلاحات ممکن است که در هر کاری مفهوم خاصی داشته باشند ما تمام توضیحات این بخش را از جهت مورد گفت و گو شرح داده ایم. (بزودی این بخش کامل خواهد شد)CTR چیست؟CTR مخفف واژه Click-Through-Rate است که به معنای تعداد کلیک بر روی تبلیغات است . به شما نمایش می دهد که روی هر کدام از تبلیغات شما , چند بار کلیک شده است .تبلیغات در گوگل چگونه استتبلیغات در گوگل چگونه استROI چیست؟ROI یا (Return On Investment) همان بازگشت سرمایه گذاری , یکی از رایج ترین اصطلاحات در امر تجارت و بازاریابی است ! هدف این کلمه ، بازگشت پول سرمایه گذاری شده به شرکت است . مثلا شما یک عکاس برای شرکت خود استخدام می کنید و می بینید که این عکاس برای سوده دهی شرکت شما موثر است ، در این صورت ROI شما افزایش پیدا می کند ، درست است که شما پول زیادی را بابت این عکاس استخدامی پرداخت می کنید ، ولی درب رابر سودی که از عکاس بدست می آورید ، لذت بیشتری آنها پاسخ مثبت میدهند. افزایش اثربخشی شما بر مشتریان غیرقابل تصور خواهد بود.هر روز افرادی با انگیزه بالا وبسایتی را راهاندازی میکنند و امیدوارند که بهزودی بتوانند درآمد قابلتوجهی از آن کسب کنند.ولی بسیاری از وبسایتها پس از گذشت ماهها هیچ درآمدی ندارند.صاحبان وبسایت پس از مدتی انگیزه اولیه خود را از دست میدهند و وبسایت کمکم به فراموشی سپرده میشود.یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی آشنایی با مدل صحیح بازاریابی اینترنتی است. دیدگاههای اشتباه رایج درباره وبسایت و درآمد اینترنتیدلیل شکست بسیاری از افراد در بازاریابی اینترنتی عدم آشنایی کافی با این موضوع است.همچنین دیدگاههای اشتباه رایج باعث میشود، وقت و هزینه ما به سرعت تلف شود و بازده مناسبی نداشته باشیم.ابتدا به چند دیگاه اشتباه درباره کسب درآمد از سایت میپردازیم. 1- داشتن محصول مناسب و تبلیغ آن در اینترنت:بسیاری از افراد تازه کار فکر میکنند بازاریابی اینترنتی آن است که یک صفحه محصول داشته باشیم که در آن اطلاعات محصول نوشته شده است و سپس آن صفحه را در اینترنت تبلیغ کنیم، یعنی از سایتهای مختلف تبلیغ در گوگل به شیوه نوین
[ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 17:01 ] [ Crystal ]