close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    از رویداد هم تصاویر، فیلم ها و اطلاعات جالب و جذاب مراسم را منتشر کنید. اجازه دهید در این خصوص به یک نمونه جالب اشاره کنم. چندی پیش عاملان فروش خودروی کادیلاک در واشنگتن، اسپانسر برنامهYoung and the Guest List شدند (برنامه ای که در آن به افراد سرشناس زیر چهل سال ساکن در منطقه واشنگتن دی سی پرداخته می شود). عاملان فروش، فیلم های کسانی که در این برنامه مورد تقدیر قرار گرفته بودند را منتشر کردند. شرکت کادیلاک متوجه شد که این فایل های ویدئویی ماه ها پس از اتمام برنامه، در شبکه های اجتماعی همچنان دست به دست می چرخد و به اشتراک گذاشته می شود. با توجه به کانال های متعدد اطلاع رسانی که امروزه در اختیار همگان وجود دارد، ضروری است که شما طرح های بازاریابی خود را به یک کانال محدود نکنید. شکی نیست که شبکه های اجتماعی، اوضاع بازاریابی و کسب و کار جهانی را دگرگون کرده است. امکاناتی که این شبکه ها با گشاده دستی هر چه تمام در اختیار مدیران و صاحبان صنایع قرار می دهند، کاملاً هیجان انگیز است. با این حال ترکیب این قابلیت ها با شیوه های سنتی بازاریابی، می تواند همچون معجونی جادویی کسب و کار شما را متحول موفق، داستان های بسیاری از مشتری های خوشحال و متشکر خود دارد؛ چیزی که ما آن را رضایت نامه مشتری می نامیم. این کار معادل امروزی همان رضایت نامه های سابق است.رضایت نامه یا همان داستان موفقیت، بخش مهمی از بازاریابی دهان به دهان محسوب می شود، اما با استفاده از رسانه های اجتماعی، امروزه این کار آسان تر و سریع تر انجام می گیرد.نگاهی به مشتریان پراحساس خود و یا کسانی که تعاملات و روابط گسترده ای با شما داشته اند بیاندازید، سپس ابزاری برای سخن گفتن از شما در اختیارشان قرار دهید. با اندکی تشویق و ترغیب، می توانید یک سونامی از مشتریان خود که مایلند از شما و درباره شما بنویسند ایجاد کنید.تذکر: به مکانی که قرار است میزبان این حکایت ها شود، دقت کنید. به عنوان مثال شما می توانید از سرویس North Social به صورت پاتوقی برای مشتریان خود استفاده کنید. استفاده فراوان از عکس یک عکس ارزشمندتر از هزاران کلمه است. بعضاً تصاویر در انتقال مفاهیم می توانند بسیار بهتر از کلمات و جملات عمل کنند. رشد محبوبیت شبکه های اجتماعی همچون پینترست، اینستاگرام و تامبلر موید این ادعاست. این یک واقعیت است، هر چند ممکن است برخی می‌گیرد. هدف این است که مشخص شود کدام رقیب در هر رده کالا صاحب یک ایده یا مفهوم شناخته می‌شود. یک چنین چیزی زمینه‌ی بحث شما را تشکیل می‌دهد. ارائه خدمت بهتر، که به عنوان یک ایده متمایزکننده توسط نوردستورم در زمینه فروشگاه‌های بزرگ معرفی گردید، بسیار موثر واقع شد، زیرا در آن هنگام فروشگاه‌های بزرگ دیگر برای کاهش هزینه‌هایشان اقدام به کاستن از نیروی انسانی خود کرده بودند. درست در هنگامی که شرکت‌های تولیدکننده کامپیوتر در آمریکا اقدام به شبکه‌سازی کامپیوترهای خانگی نموده بودند، لوتوس مبادرت به معرفی اولین شبکه ارتباطی موفق در مورد نرم افزار کار گروهی موسوم به notes نمود.این کار شبیه سوار شدن بر یک موج است. اگر خیلی زود یا خیلی دیر بر موج سوار شوید به جایی نخواهید رسید. اما اگر درست به موقع بر آن سوار شوید، به خاطر این که موقع سوار شدن شما با دیگران تفاوت داشته است، سواری طولانی و پرسودی در انتظار شما خواهد بود. گام دوم: ایده متمایزکننده‌ای بیابید!متفاوت بودن به معنی مثل دیگران نبودن و استثنایی بودن به معنی منحصر به فرد بودن است.بنابراین شما باید دنبال چیزی بگردید که شما را از رقبایتان نخواهد گرفت. فرض کنید به مناسبتی ویژه قصد دارید چند نفر از اقوام خود را به ناهار دعوت کنید و در خصوص انتخاب رستوران در حال تصمیم گیری هستید، از طرفی تبلیغ رستورانی جدید التاسیس به گوشتان رسیده است.تصور کنید زمانی که این موضوع را با دوستان خود مطرح می کنید ناگهان یکی از آنها با ناراحتی فراوان تجربه تلخی که از کیفیت غذا و یا سرویس دهی نامناسب آنجا داشته را برای شما بازگو می کند.آیا بعد از شنیدن این موضوع ،باز هم می توانید با خیال آسوده آن رستوران را برای مراسم مهم خود انتخاب کنید؟حتی اگر همان روز در تلویزیون تبلیغش را دیده باشید و یا بیلبوردهای بزرگی در تصرفش باشد!؟بدیهی است شنیدن چنین داستانهایی ما را برای انتخاب مردد می سازد. با توجه به این که ترس از ضرر کردن عامل بسیار مهمی در فرایند تصمیم گیری مشتری است بنابراین یک تبلیغ منفی ،آن هم از نوع دهان به دهان، برای کسب و کار شما بسیار خطرناک است .به ویژه در دنیای امروز که از طریق اینترنت، اخبار به سرعت منتقل می شوند.زیرا تخم بی اعتمادی از همان ابتدا در ذهن مشتری کاشته می شود.جالب اینجاست که در صد بالایی از مشتریان ناراضی شما(گاهی تا

    بازشناسی و به ياد آوری برند


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 535

    [ چهارشنبه 25 فروردين 1395 ] [ 8:11 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه