close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    گوگل از ابزارهایی است كه در مقوله بازاریابی اینترنتی خواهان بسیار دارد.معمولاً گوگل دو روش و مجرای تبلیغاتی پیش روی مشتریانش قرار می دهد. یكی تبلیغات در نتایج حاصل از جستجوها و دیگری حضور در محتوای وب سایت ها. در واقع بیشتر افرادیكه می خواهند كسب و كارشان در گوگل معرفی شود، از هر دوی این روش ها استفاده می كنند.روش اول به این معناست كه نام، مشخصات و طرح تبلیغاتی یك كسب و كار پس از این كه كاربر با موتور جستجوی گوگل شروع به گشت و گذار و جستجو می كند، دركنار نتایج، كند و كاوهای گوگل پیش چشمانش قرار می گیرد. در واقع تبلیغات با صفحاتی كه پس از كلیلك روی Search پدید می آیند، همراه می شود.استفاده از روش دوم برای وب سایت های سودمند است كه از خدمات Adsense ، در گوگل استفاده كند. Adsense یا همان Ad serving programe برنامه ای از مجموعه گوگل است كه وب سایت های عضو را با آگهی ها، تصاویر و فایل های صوتی و تصویری تغذیه می كند.این سرویس به سرعت در حال رشد و گسترش بوده در حال حاضرمیلیون ها وب سایت از امتیازاتش بهره مند می شوند. با استفاده از Adsense ، آگهی های تبلیغاتی به سرعت و در دامنه وسیعی منتشر می ما بر مبنای اخلاقیات است و در زمان دیگر اخلاقیات از تصمیمات شخصی ما تبعیت می کند. به این معنی که اگر کاری برای ما خوب باشد، پس پسندیده است. برخی از مسائل در بازارهای تجاریاگر چه ما خواهان صداقت و سادگی در معاملات هستیم، ولی هنوز در همه‌ی جوانب به این خواسته‌ی خود نرسیده‌ایم. افراد در جامعه‌ی ما سعی می‌کنند جهت رفع مشکلات خود راه‌حل‌هایی را ارائه دهند.1- اخلاق تربیتی اصلاحی‌) را آموزش می‌دهند:با نگاهی به دانشگا‌ه‌ها متوجه خواهیم شد وقتی دانشجویان قادر به حل مسائل ساده‌ی جبر نیستند باید آن‌ها را به کلاس‌های تقویتی ریاضی فرستاد.شرکت‌ها، همانند دانشگاه‌ها، کارمندان خود را مجبور به یاد‌گیری اخلاق تربیتی (‌اصلاحی) می‌کنند. شرکت‌ها بنگاه‌های کرایه‌ ای هستند که کلاس‌های اخلاقی و مشاوره‌ای را برای ارتقای سطح رفتاری کارمندان خود برگزار می‌کنند.این امر سودمند نخواهد بود. از همه بدتر، اینگونه شرکت ها به اخلاق در کسب وکار و تجارت بها نمی‌دهند بلکه به هدف شان از برگزاری کلاس‌های فوق، فرار از مجازات است. شرکت‌هایی که برنامه‌های اخلاقی دارند اگر محکوم به انجام کارهای خلاف شوند در جرایم آن‌ها تخفیف تبلیغات، استفاده از کلید واژه ها ، بدون یک برنامه ریزی روشن است یا به عبارتی دیگرقبل از اینکه بدون هیچ مقدمه و بررسی به اصطلاح بپرید وسط موضوع . فاکتور مهم در تبلیغات در گوگل که باید در نظر بگیرید:اهداف تبلیغات شما:در ابتدا باید هدف خود را از ایجاد چنین تبلیغی مشخص نمائید ، باید به کلمات کلیدی ، محتوای آگهی ، و موارد دیگر توجه نمائید ، هدف یک نام تجاری ، تفاوت بسیار زیادی با فقط فروش یک محصول دارد .یکی از اهداف وب مستر برای ایجاد تبلیغات کلیکی ،کسب محبوبیت در موتورهای جستجو می باشد.بودجه تبلیغات در گوگل :فاکتور بعدی مربوط به بودجه شما می باشد ، شما باید کل بودجه خود را با توجه به تبلیغات ماهانه و روزانه تقسیم بندی کنید ، اگر بودجه شما کم باشد ممکن است که شما در کمپین خود با کلیک های زیادی مواجه نشوید ، با این حال اگر شما دارای بودجه کمی هستید ، سعی کنید فقط به کمپین خود فوکوس کنید و سراغ دیگر موارد تبلیغاتی هزینه بر نروید.ارتباط کلمات کلیدی :با توجه به موارد فوق ، اگر شما بخواهید تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی قرار دهید و هدف کار خود را بر این اساس برقرار نمایید ، این کار با هر سئو به فرآیند ارتقاء رتبه و ارزش وب سایت، در نتایج موتورهای جستجو اطلاق می­شود. این فرایند با استفاده از عواملی همچون لینک­های ورودی از دیگر سایت­ها، محتواهای باکیفیت و ... صورت می­پذیرد.PPC سر واژه Pay per Click، به معنای "پرداخت به ازای کلیک" است و به تبلیغاتی گفته می­شود که در بالا یا کنار نتایج جستجوگرهای اینترنتی نمایش می یابد. محل نمایش آگهی­ها بستگی به مبلغی دارد که آگهی­دهنده پرداخت کرده.با هر کلیک کاربران بر روی این تبلیغات، مبلغی، از حساب آگهی­دهنده کسر شده و به جیب موتور جستجو روانه می­گردد.3. آیا یوتیوب ابزار مناسبی برای بازاریابی است؟در بازاریابی مدرن دنیای امروز، فیلم های ویدئویی، به بخش تفکیک ناپذیری از محتوای وب تبدیل شده است. اگر چه سایت­های ویدئویی زیادی در فضای وب وجود دارد، ولی یوتیوب پرمخاطب­ترین و یکی از محبوب­ترین آنهاست.بیشتر کاربران، ترجیح می­دهند به جای خواندن متون طولانی، به تماشای ویدئوهای 2 تا 3 دقیقه­ای بنشینند (هرچه این زمان کمتر بشود بهتر است) اما این فیلم ها نیز، علاوه بر جذابیت، باید با موضوع مورد نظر تماشاچی مرتبط باشد، در غیر این صورت ویدئوها را تا

    بازاریابی اینترنتی در ایران


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 581

    [ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:40 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه