close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    از اینترنت بسیار فراگیر شده است و روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان از این فناوری مدرن و جذاب افزوده می­شود. با این حال ، متاسفانه هنوز که هنوز است تعداد زیادی از مدیران ، نسبت به مزایای فضای آنلاین بی­اطلاع هستند و بدتر این که این افراد زیر بار یادگیری اصول اولیه بازاریابی آنلاین هم نمی روند. در پنج سال گذشته، تیم بازاریابی من با استفاده از راهکارهایی همچون تبلیغات کلیکی، سئو، رسانه­های اجتماعی، وبلاگ­ها و دیگر ابزارها توانسته طیف گسترده­ای از مشتریان را جذب کرده و حتی موضوعات کسل­کننده­ای همچون نحوه کار با نرم­افزارهای مدیریت موجودی و انبار را نیز به آنها آموزش دهد. در این مقاله قصد دارم به هشت سوال مربوط به حوزه بازاریابی آنلاین ، که بسیاری از مدیران شرکت­ها هنوز از پرسیدن آنها خجالت می کشند، پاسخ بدهم. 1. چگونه وبلاگ­نویسی کنم؟ پاسخ بسیار ساده است : به طور منسجم و با برنامه­ریزی صحیح.بدون شک، وبلاگ­نویسی به این شکل که در سال، فقط یک پست ارسال کنید، مطلوب نیست. از آن طرف نیز، ارسال چندین پست مختلف در یک روز و سپس رها کردن وبلاگ به حال خود و به­روزرسانی مجدد آن ، پس از مدتی طراح دیده می شود ، اما در وب اپلیکیشن ، این قدرت تجاری ایشان است که مد نظر گرفته می شود! بر همین اساس هم ، برنامه نویسانی که توان پرداخت هزینه های گزاف تبلیغات ، بازاریابی ، شرکت در نمایشگاه ها و برگزاری همایش را ندارند ، رو به درآمدزایی از وب سرویس می آورند.معمولا خریداران وب اپلیکیشن ، درخواست های متنوعی را مطرح می کنند که طراحان نرم افزار ، مجبور به انعکاس این درخواست ها و تغییر در نرم افزار ، بر اساس نیاز مشتریان خواهند شد. اما در وب سرویس ها ، مشتری کمتر انتظار تغییر در خود نرم افزار را داشته و صرفا درخواست هایش ، جنبه پیشنهادی دارد! در وب سرویس ها ، اینترفیس نرم افزار ، بیشتر بر مبنای سلیقه و علاقه شخصی و حرفه ای برنامه نویسان کار می شود و کمتر تابع سلیقه و خواست مشتری است. اما در وب اپلیکیشن ، عمدتا می بایست ، مبتنی بر سلیقه و نیاز بازار ، که معمولا ، خیلی هم به روز نیست ، کار کرد. شاید به همین دلیل است که بیشتر برنامه نویسان ، علاقه به داشتن یک وب سرویس دارند تا طراحی یک وب اپلیکیشن! شرکت های طراح وب اپلیکیشن ، نیازمند چاره اندیشی ، برای حفظ کپی رایت نرم افزارشان هستند ، شرکت ها همگی در پی اين هستند که نامشان، برند آنها، در بازار خود معنی ويژه ای داشته باشد. آنها دوست دارند اينگونه ديده شوند و اينگونه از رقبای خود متمايز گردند. چرا بعضی ها از فروشگاه های ‘بهتری’ خريد می کنند درحاليکه می توانند محصولات (برندهای) مشابهی را با قيمت بسيار کمتر از يک فروشگاه ارزان فروش تهيه نمايند؟ مشخصا قيمت مهمترين چيزی نيست که به هنگام تصميم گيری برای خريد به آن توجه کنند. آنها به دنبال چيز ديگری هستند، اما از کجا می دانند چگونه آن را پيدا کنند؟ آنها به دانش و تجربه خود از فروشگاه های مختلف تکيه می کنند تا آنان را به فروشگاه هايی هدايت کنند که انتظار دارند کالای مورد نظر خود را در آنجا بيابند. تصوير يا درک فروشگاه در ذهن آنها با نام فروشگاه همراه می شود، نام برند. در بازاريابی يکفروشگاه خرده فروشی، هدف اين است که مردم احساس کنند هميشه پايين ترين قيمت ها را ارائه می کند يا متنوع ترين کالاها را عرضه می کند يا لذت بخش ترين تجربه خريد را بدست می دهد. اين حالت را جايگيری می نامند و اولين قدم در توسعه تبليغات برای ايجاد يک برند محسوب می شود. ايده برند بعنوان يک برچسب کليد سایت، در اولین نتایج گوگل قرار بگیرید.3- هرچه سایت متنوع‌تر باشد و محصولات بیشتری داشته باشد ، فروش بیشتر می‌شود:یکی از سریع‌ترین راه‌های شکست در کسب‌و‌کار اینترنتی آن است که به ارائه و فروش محصولاتی بپردازیم که هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند.فروشگاه‌هایی که به ارائه محصولات در یک حوزه مشخص می‌کنند شانس موفقیت بیشتری دارند.سایت‌های بسیاری مشاهده می‌شود که به فروش محصولات مختلف از کتاب تا لباس‌های ورزشی می‌پردازند.این روش در کسب‌و‌کارهای کوچک مناسب نیست و کار را سخت‌تر می‌کند.هرچه طیف مخاطبان خود را محدود‌تر کنیم ، توانایی ما در ارائه خدمات اختصاصی و متمایز بیشتر می‌شود.در وب باید به‌عنوان متخصص شناخته شویم تا فروش بیشتر شود.اگر تصمیم بگیرید که یک تلفن همراه را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید به چه سایتی مراجعه می‌کنید؟ سایتی که به‌صورت تخصصی در زمینه تلفن همراه فعالیت می‌کند ، یا سایتی که در آن انواع محصولات از لباس گرفته تا موبایل فروخته می‌شود. مدل کسب درآمد از اینترنتقبل از پرداختن به مدل صحیح کسب درآمد از اینترنت بهتر است به چند واقعیت مهم توجه کنیم.احتمال خرید در بازدید اول تقریبا

    مثال های بازاریابی اینترنتی در ایران


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 93

    [ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 15:26 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه