close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    مواجهه با آن‌هاست.قانون دوم: ایجاد صمیمیت و اعتمادبا‌وجود همه داده‌ها و تخصص‌هایی که در فرایند فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد ، اکثریت قریب‌به‌اتفاق تصمیمات خرید بر پایه احساسات، مخصوصا احساس خریداران نسبت به محصول و فروشنده اتخاذ می‌شود. نوع احساس خریدار به فروشنده ، نوع احساس او نسبت به کل شرکت را شکل می‌دهد.بهترین فرایند فروش فرایندی است که طی آن ، مشکلات مصرف‌کننده را ( با جزئیات واقعی ) به او گوشزد کرده و سپس مزایای حاصل از راه حل‌های خود را به او نشان می‌دهید.البته ، بزرگ‌ترین بخش فروش تا بعد از فروش ادامه پیدا می‌کند.وقتی فروشی انجام می‌دهید ، باید خدمت یا محصول را تحویل دهید و مطمئن شوید که به‌طور رضایت‌بخشی نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا زمان مشخصی بعد از فروش، پاسخگوی شکایات و نگرانی‌های مشتریان باشید. به همین دلیل، مشتری در ابتدا به‌دنبال ارتباط است. تا زمانی که مشتری نگران است ، ارتباط با فروشنده بسیار مهم‌تر از خود محصول یا خدمت است.قانونی با عنوان «قانون تلاش غیر‌مستقیم» در فروش وجود دارد.بر اساس این قانون هرچه بر ارتباطات تمرکز کنید ، فروش بهتری خواهید تاریخی نیست، بلکه منظور روایت داستان خود شماست، داستان برند و شرکت شما.هنگامی که شما ماجرای شرکت خود را بیان می کنید، خودمانی تر می شوید و از دنیای خشک و رسمی تجارت قدری دور می شوید. این، یک مزیت است.این نقل حکایت ها - اگر درست انجام شود – معمولاً برای افراد جالب است. در این صورت مشتری ها و مخاطبین، به برند شما توجه بیشتری نشان می دهند و در پایان از شما خرید خواهند کرد.رسانه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد که روابط مستحکمی با مشتری های بالقوه و بالفعل خود برقرار کنید.در گذشته داستان سرایی هایی از این دست، هزینه زیادی به دنبال داشت و فقط از عهده برخی شرکت های مهم و پولدار بر می آمد ولی امروزه این کار با استفاده از ابزارها، شبکه ها و رسانه های اجتماعی بسیار آسان شده و تقریباً بدون هیچ هزینه ای، به خوبی انجام شدنی است.ذیلاً به فوت و فن های این کار اشاره می شود. از برند خود بگوییدمعمولاً هر شرکت و کسب و کاری، آغاز هیجان انگیزی دارد. شنیدن ماجرای شکل گیری هسته اولیه شرکت ها که اغلب بسیار مختصر و ساده است، برای مشتری ها جالب، سرگرم کننده و حتی آموزنده است. هنگامی که یک مشتری حکایت کنید. سپس موقعیت تبدیل وضعیت از رایگان به دائمی برای آنان ساده تر خواهد بود. فروش از این طریق میزان درآمد شما را بالا برده و امکان ارائه مطالب جدید به کاربران فعلی را فراهم می کند.6- متا دیتای خوبهمه روزه بر اهمیت توصیفات و کلمات کلیدی در iTUNES افزوده میشود. به ویژه اکنون که صفحات آن در گوگل، بینگ و غیره مورد جستجو قرار می گیرند. دقیقاً همانند وبسایتها، این داده ها نیز بایستی از همخوانی برخوردار باشند. از کلمات و عبارات کلی همچون بازی، رایگان، اپل وغیر ه استفاده نشود. قرار گرفتن در دسته بندی صحیح اپلیکیشن ها نیز اهمیت برخوردار است. موقعیت های چارتی مناسب باعث فروش بهتر میشود. قرار گرفتن در 10 اپلیکیشن برتر دسته سرگرمیها، موقعیتی رویایی برای فروش به وجود می آورد.اما امکان حضور در این صفحه با 100 دانلود در روز اتفاق نمی افتد. شاید در زیرگروه عکاسی و سبک زندگی این موقعیت برای شما نیز پدید آید. از دقیق بودن متا دیتای خود مطمئن شوید و موقعیت خود را ارتقاء بخشید. از گزافه گویی پرهیز کنید.7— بهینه سازیبه خاطر طبیعت دور انداختنی اپلیکیشن ها، شانس فروش در لحظه اول را از دست ندهید. تعداد کمی هنوز از لحاظ حقوقی بسیاری از مسایل اینترنت لاینحل مانده است ، با این وصف چارچوب های حقوقی نیز برای فعالیت اینترنت وجود دارند.از بعد حقوقی اگر چه کشورهای پیشرفته غربی تلاش های خود را برای تدوین قوانین و مقرراتی برای مبارزه با پدیده های ناهنجار و نادرست و جنایات ناشی از اینترنت از یک سو و برای کنترل برنامه های مختلف رایانه و اینترنت از سوی دیگر، آغاز کرده اند، هنوز هیچ منبع اطلاعاتی معتبر و پذیرفته شده ای در سطح جهان ایجاد نشده است تا به کار اینترنت جهت پیش گیری از تعارض های غیر ضروری کمک کند و معیارها و موازین روشن و مشخصی را به آنان معرفی نماید. تبلیغات بازرگانی نیز از این قاعده مستثنی نیست . به هر حال ، استفاده کنندگان از اینترنت در تمامی زمینه ها، از جمله تبلیغات بازرگانی ، می توانند با در نظر داشتن قوانین مربوط به حق تألیف ، ثبت علائم تجاری ، اسرار تجاری ، حق ثبت اختراع و حقوق مالکیت معنوی و همچنین قوانین کیفری مربوط به افترا و تهمت و اهانت و اصول مربوط به اجازه فعالیت در امور نشر و مطبوعات ، به طور نسبی تکلیف و حقوق خود را در استفاده از اینترنت دریابند و نادانسته مرتکب فعالیت های

    بهترین نمونه های بازاریابی اینترنتی در ایران


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 120

    [ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 18:09 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه