close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    مشتریان، در آنها وفاداری ایجاد کرد.این نکته مهم ضروری است که بازاریابی از طریق ایمیل زمانی اثربخشی بیشتری پیدا می کند که همراه با روش های دیگر بازاریابی استفاده شود.در این مقاله قصد داریم شما را با اشتباهاتی که ممکن است در زمینه ی تبلیغات دچار شوید رانشان دهیم تا در تبلیغات خود موفق باشید.1- تمرکز بر روی خودتاندر این نوع تبلیغات خود محور ، بخش اعظمی از آگهی در مورد خودتان است و نه مشتری. عنوان آگهی از شما می گوید و متن آن نیز به افتخارات شما می بالد. چنین تبلیغاتی به فروش خوب دست نخواهد یافت ، زیرا مشتری می خواهد ببیند آگهی چه نفعی برای خودش دارد.شرکت آرد زرین سازان موفق به کسب لوح برتر در سال جدید شد. برای مشتری به هیج وجه مهم نیست شرکت ، چه افتخاراتی را کسب کرده است، بلکه محصول یعنی آرد و مزایای آن برایش مهم است. 2- گم شدن در شلوغیعناوین رایج در تبلیغات باعث بی توجهی خواننده به آن می شود.شما باید بتوانید توجه خواننده را جلب کنید تا او بقیه آگهی را بخواند.خواننده با رسیدن به عنوان تکراری به سادگی از آن خواهد گذشت. از عباراتی مانند : یک فرصت استثنایی ، زود دیر می شود و ... استفاده کرده ام و با افزودن نکاتی به آنها، در 10 بند به شما تقدیم می کنم: 1. در زمین دیگران خانه نسازید! محتواهای درجه یک خود را در مکان هایی که متعلق به شما نیست خرج نکنید. از همان لحظه ای که شما بازاریابی محتوا را به تریبونی برای تبلیغ خود و کالای خود تبدیل کنید، در واقع مشتری ها آرام آرام اعتمادشان را به شما از دست می دهند و به همین منوال شما با کاهش بازدیدکننده و مشتری روبرو می شوید.به عبارت دیگر مطالب تان را فقط در سایت هایی که به خودتان تعلق دارد، منتشر کنید. واضح است که شبکه های اجتماعی، مکانی بسیار عالی برای انتشار مطالب به شمار می رود (من در این موضوع شکی ندارم) ولی نکته اینجاست که شما باید در نهایت همه نگاه ها را به سمت سایت خود بکشانید. رسانه های اجتماعی بیشتر برای سرگرم شدن و گپ زنی مناسب است (و البته، بازاریابی) ولی این سایت شماست که باید بازیگر اصلی صحنه باشد و کاربر را به مشتری تبدیل نماید. شما باید در وب سایت خود به سوالات مشتریان بالقوه پاسخ بدهید و حسی از خیرخواهی را به آنها عرضه کنید تا آنها نیز متقابلاً به برند شما متمایل و وفادار شوند. تکرار می کنم: شبکه های اجتماعی نتوانید مشتری را متقاعد کنید که به نیازهای او اهمیت می‌دهید و او را درک می‌کنید ، نمی‌توانید اثر خوبی بر او بگذارید. ارتباط پایه‌ای با مشتریدر نحوه پاسخگویی و مطالبی که به افراد می‌گویید ، سنجیده عمل کنید.واژه‌ها، زبان‌بدن و رفتار شما باید گرم ، مثبت، حامیانه و دلگرم‌‌ کننده باشد.اگر اینگونه عمل کنید ، پاسخ مشابهی دریافت خواهید کرد.درحالی‌ که همیشه حق با مشتریان نیست اما حقیقت آن است که آن‌ها همیشه مشتری هستند.هدف شما این است که تمایل آن‌ها برای ملاقات مجدد با خود را برانگیزید.پاسخگویی شما آن‌ها را تشویق می‌کند تا با شما تماس بگیرند. به‌جای دماسنج، تنظیم‌کننده دما باشید.منفعلانه دمای مشتریان را اندازه‌گیری نکنید ، بلکه با اقدامات و سخنان خود ، دمای معامله را تنظیم کنید.درباره روز کاری خود فکر کنید. فهرست کارهای قابل‌ کنترل را در یک طرف کاغذ و کارهای غیرقابل کنترل را در طرف دیگر کاغذ بنویسید.نگاهی به قسمت غیرقابل کنترل بیاندازید و فهرست خود را مجددا ارزیابی کنید.آیا نمی‌توانید حداقل بر تعدادی از این عوامل اثر بگذارید؟ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کنید، کنترل دارید و موثر هستید. اکنون گذاشته و دستیار خرید ایده آلی را که در ذهن دارند، توصیف کنند. در ادامه ما یک آزمایشگاه سنتی را به یک فروشگاه خرده فروشی آزمایشی تبدیل کردیم که در آن شرکت کنندگان در آزمایش می توانستند چندین سناریوی خرید را پیاده کرده و مفاهیم مختلفی را که از این نرم افزار PayPal در نظر داشتند، محک بزنند. در هر سناریو، برخی از عناصر آزمایش، بر تجربه کلی کار کمابیش تاثیرگذار بوده است. مثلاً به مشتری ها اجازه داده شد که با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، قیمت کالاها را پرداخت کنند و یا به جستجوی تخفیفات فروشگاه بپردازند. قرار دادن مشتری ها در فضای یک فروشگاه آزمایشی، باعث شد ما به نکات ارزشمندی پی ببریم، در حالی که بدون استفاده از این روش نمی توانستیم چنین یافته هایی را از طریق شیوه های سنتی گروه های متمرکز (Focus Groups) یا تحقیقات صرف به دست آوریم. بر عملکرد مشتری ها کاملاً دقیق شوید چندی پیش یک شرکت فعال در حوزه تبارشناسی، چنین سوالی از ما پرسید: چرا اغلب مشتری های ما پس از طی کردن یک دوره آزمایشی رایگان، به استفاده از سرویس پولی تمایلی نشان نمی دهند؟ ما برای حل این موضوع، به بررسی عملکرد روزانه

    دلیل موفقیت یک برند


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 125

    [ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 12:04 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه