close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    (آی.جی.ای.ام) که 350 شرکت ای جن در حال صادرات بودند تعیین شده است.ایمیل اولیه به این شرکتها فرستاده شده بود و 102 مورد آن برگشت داده شد.حجم پاسخ 29%بود. فراونی ها و آزمون تی تست مستقل برای تعیین تفاوتهای علمی موجود در بین پاسخها و شرکتهای بدون پاسخ نه تفاوتهای علمی تشخیص داده شده مورد استفاده قرار گرفت.جدول 1 سود شرکتها را نشان می دهد.شرکتهای تولید پارچه وچرم و محصولات مرتبط شامل 38%نمونه بودندو از طریق محصولات غذایی و تنباکو با 15%،مواد شیمیایی ، مواد نفتی، پلاستیکی، و ابریشمی 14%،در جدول 1 دیده می شود.تقریبا 36%شرکتهای نمونه شامل شرکتهایی با 1 تا 49 کارمند بودندو 5/25%شامل شرکتهایی شامل 50 تا 149 کارمند بودند.بر طبقمقالات crmیک سرشماری تولید پخش در سال 1997 تقریبا 95%شرکتهای تولیدی در اندازه کوچک و متوسط با 150کارمند هستند. این ویژگی ها به طور ویژه ای در تعامل تفاوت ناحیه های ترکیه است.بنابراین نمونه،نماینده شرکتهای تولید منطقه ای جن است. با گاهی انتظارات مورد نظر برآورده نمی شود. نکات مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا وقت و تلاشی که برای پیاده سازی یک سیستم CRM گذاشته اید مؤثر و ارزشمند باشد. برای اینکه این کار را آسانتر کنید هنگام انتخاب نرم افزار CRM و مجری آن دقت بیشتری به خرج دهید، از آماده سازی های صحیح اطمینان حاصل کرده، خود را به یک جدول زمانی سخت و محکم مقید کرده، بین پیچیدگی و اختصاصی سازی تعادل برقرار کرده، به کارمندانتان آموزش کافی داده و در نهایت اطلاعات نرم افزار CRM را به درستی ذخیره کرده و از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید. انتخاب نرم افزار CRMیکی از مهمترین مراحلی که به پیاده سازی روان و کارآمد یک سیستم CRM جدید ارتباط دارد، انتخاب نرمم افزاری است که با نیازهای شرکت تناسب داشته باشد. آیا این سیستم مقرون به صرفه است؟ حفظ و نگهداری آن تا چه حد سخت است؟ این سیستم در مقایسه با دیگر سیستم ها تا چه حد سفارشی می شود؟ یکی از بهترین انتخابهایی که میتوانید داشته هر سازمانی است.2 - از جنبه دیگر، با ورود فناوری اطلاعات به سازمانها زیر چتر مدیریت ارتباط با مشتری، زمینه‌ای فراهم می‌شود تا سازمانها به سمت سازمانهای هوشمند و دانش محور حرکت کنند و با به کارگیری نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، هزینه‌های پردازش اطلاعات را کاهش دهند و ارتباطات با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت گیرد که نتیجه نهایی آن، افزایش قدرت رقابتی سازمان در محیط پرتلاطم امروزی است.3 - مزیت دیگر این است که مدیریت ارتباط با مشتری، با جمع آوری اطلاعات کامل مشتریان در یک پایگاه داده، امکان طبقه‌بندی مشتریان را براساس راهبردها و معیارهای سازمان فراهم می سازد، که این امر می‌تواند در رسیدن به هدف مدیریت ارتباط با مشتری یعنی «حذف، کاهش و عدم ترغیب مشتریان غیر سودآور» را تسهیل کند. توضیح اینکه موسسات برای افزایش ارزش دارایی سهامداران و ذینفعان به وجود می‌آیند، لذا حذف مشتریان غیرسودآور می‌تواند به افزایش سود و کاهش هزینه در (داخلی) و عوامل محیطی (خارجی) قرار می گیرند. عوامل محیط داخلی شرکت شامل : اهداف بازاریابی شرکت خط مشی ترکیب عناصر بازاریابی هزینه ها و سازمان قیمت گذاری شرکت است. ماهیت بازار تقاضا شرایط رقابتی اوضاع و احوال اقتصادی شرایط واسطه ها و واکنش دولت نیز از جمله عوامل محیطی به شمار می روند.محیط:ماهیت کانال های توزیع کالا:اکثر تولید کنندگان برای رساندن تولیدی خود به دست مصرف کنندگان از واسطه های توزیع استفاده می کنند. یک کانال توزیع مجموعه ای از موسسات وابسته به یکدیگر است موسساتی که مسئولیت تحویل کالا یا خدمات به دست مصرف کننده یا استفاده کننده صنعتی بر عهده ایشان واگذار شده است.چرا از واسطه ها استفاده می شود؟انجام این کار مزایای چندیبرای تولید کنندگان در بر دارد این مزایا به قرار زیرند:1. بسیاری از تولید کنندگان توانایی مالی لازم برای بازاریابی مستقیم را ندارند.2. حتی اگر بعضی از تولید کنندگان امکانات مالی لازم برای داشتن کانال های

    ملاحظات رفتاری بازاریابی از دیدگاه اسلامی


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 102

    [ سه شنبه 23 تير 1394 ] [ 0:59 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه