close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    به افزایش حضور برند در فضای آنلاین منجر شده و به دنبال آن تعداد هواداران و مشتری های شرکت را افزایش دهد. تجربه می گوید که این امر به نوبه خود تعامل بیشتر مشتری های فعلی و افزایش احتمال جذب مشتری های جدید را به دنبال دارد. 6. هر چه بیشتر در فیس بوک مطلب بنویسید، کمپین تبلیغاتی شما بهتر عمل می کند خیر، چنین نیست. ارسال بیش از یک پست در روز، «خیلی زیاد» محسوب می شود. انتشار پست های فراوان ممکن است به کاهش میانگین تعداد لایک ها، کامنت ها و به اشتراک گذاری ها بیانجامد. بر اساس الگوریتم EdgeRank فیس بوک (که به پست های پربیننده شرکت ها امتیاز می دهد)، ارسال پی در پی مطالب امکان دیده شدن متن را پایین می آورد. برای این که فعالیت های تبلیغی شما در فیس بوک مثمرثمر واقع شود، باید مطالب منحصر به فرد، جذاب و جالب توجه ای تولید نمایید. ضمناً همیشه از تصاویر و لینک ها در مطالب خود استفاده کنید چرا که معمولاً چنین مطالبی بیشتر از متون خشک و خالی نظر کاربران را به خود جذب می کند.یکی از بهترین روش های نیل به موفقیت، مشاهده رفتار انسان های موفق و تقلید از آنهاست. بر همین اساس من نظرات برخی از کارشناسان گرافيك، صرفا در خدمت دستيابي به ايده، پيام و مفاهيم خلق شده قرار مي گيرد بطوريكه در صورت اجراي ضعيف آگهي، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت می شود، اما او را به افسوس واداشته كه چرا چنين پيام زيبايي با چنين ضعفي بيان شده است. آگهي ديده محوردر اين روش، تاكيد آگهي دهنده بيشتر بر تاثير روي احساسات مخاطب و در نتيجه اجراي آگهي است که از طریق بصری به مخاطب منتقل می شود. كيفيت تصوير و توانايي بالاي طراحي آگهي، حرف اول را مي زند و دقيقا همين كيفيت است كه مخاطب را مجذوب مي كند. تماشاي تصاوير مختلف، كمك زيادي به رسيدن به ايده هايي در اين قالب مي كند. اكثر آگهي هايي كه طراح و گرافيست آن، خود مدير خلاقيت نيز بوده، از اين تكنيك پيروي مي كند. تصوير استفاده شده در آگهي بواسطه كيفيت ويژهاي كه دارد، مخاطب را به هيجان مي آورد كه ناشي از قدرت برند و يا لااقل «قدرت نمايي» است و اين هيجان باعث ماندگاري در ذهن مي شود. اگرچه گاهي تصاوير بكار رفته در آگهي هاي خلق شده چنان تاثيرگذار است كه مخاطب نام برند و هدف او را فراموش مي كند و فقط جذابيت تصوير را به ذهن مي سپارد. ايده و ديده محوردر هر چيز ميانه روي در خصوص بازاریابی محتوا را گرداوری کرده و در ده نکته به شما تقدیم می کنم.همانطور که احتمالاً می دانید، هدف از بازاریابی محتوا (content marketing) ایجاد یک رابطه با مشتری های بالقوه و کسب اعتبار بین آنهاست. در این حالت هدف از تولید و طراحی «محتوا» فروش کالا یا سرویس به مشتری نیست بلکه هدف اصلی اعتمادسازی و جلب علاقه و نگاه کاربر است. مشتری ها از کسانی خرید می کنند که آنها را بشناسند، دوست داشته باشند و به آنها اعتماد بورزند. دیدگاه من این است که خودمانی شدن با کسی و به عبارت دیگر نزدیکی و صمیمیت، منجر به اعتمادسازی می شود. بازاریابی محتوا مطمئناً پدیده جدیدی نیست ولی به نظر می رسد در چند سال اخیر به شدت مورد توجه بازاریاب های اینترنتی قرار گرفته است. صاحبان کسب و کارهای کوچک در نقاط مختلف جهان، با فرا گرفتن تکنیک های مختلف بازاریابی محتوا می کوشند در فضای پررقابت کنونی، یک سر و گردن بلندتر از رقبا باشند. یکی از بهترین روش های نایل شدن به موفقیت، مشاهده رفتار و عملکرد انسان های موفق و تقلید از آنهاست. بر همین اساس من نظرات برخی از کارشناسان در خصوص بازاریابی محتوا را گرداوری و تنقیح گیرند.آخرین باری را که شما در یک فروشگاه، در صف عبور از مقابل باجه خود کنترلی (Self checkout) معطل مانده اید را به یاد آورید که مبلغ کالا را اسکن کرده و با تلفن همراه بپردازید و سریع از فروشگاه خارج شوید.این ماشین آلات برای حل یک مشکل تجاری خلق شده است و هدف از آنها، کاهش تعداد پرسنل و کوتاه کردن صف طولانی صندوق دار بوده ولی ظاهراً نتوانسته چندان کمکی به مشتری ها نماید. مشتری ها برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود، به کمک کارمندان فروشگاه نیاز دارند اما به خودکار شدن صندوق دار خیر. به زودی این تجهیزات چند میلیون دلاری برچیده خواهد شد و پولی که بابت آنها صرف شده نیز هدر می رود. شما بدون داشتن یک نقشه و طرح اولیه، هرگز به ساخت خانه مبادرت نمی ورزید، ولی شگفت اینجاست که بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ، به هنگام تولید و عرضه محصولات جدید، این اصل مهم و بنیادی را نادیده می گیرند. آنها بدون این که دقیقاً بدانند مشتری ها چه می خواهند، محصول خود را تولید کرده و آن را مورد تست و آزمایش قرار می دهند و سپس با شیوه های مختلف درصد موفقیت آن را پیش بینی می کنند. این روش به نظر شما آشنا نیست؟ پیش نیاز

    برندها و تبليغات


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 85

    [ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ] [ 19:51 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه