close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    خیلی زود اجازه می‌دهند که اکثریت شرکت‌های کم فروش به قضاوت آن‌ها حکومت نکنند.پاسخ به این سؤال اگر شما خیلی زرنگ هستید پس چرا پولدار نیستید؟ بسیار سخت است. در یک مبارزه‌ بازاریابی شما نمی‌توانید فقط به وسیله‌ صداقت پیروز شوید. البته این توهم هم وجود دارد که در دراز مدت محصول بهتر برنده خواهد شد. اما تاریخ ارتش و بازاریابی توسط برنده‌ ها نوشته می شود، نه بازنده‌ها . توانایی واقعیت دارد و برند‌ه‌ها همیشه محصولات بهتری دارند و همیشه برای گفتن این چیزها آماده هستند. بازاریابی مثل یک نبردامروزه بازار مانند یک مهمان چای است. مبارزات در حال گسترش در همه‌ی نقاط دنیا به چشم می‌خورد. هر کسی به دنبال تجارت و سهم خود از جهان است.بنابراین در حال حاضر دانستن اصول مبارزه‌ بازاریابی، مهم‌تر از هر زمان دیگری است. شرکت‌ها باید یاد بگیرند که با رقبای خود چگونه دست و پنجه نرم کنند، چگونه بر قدرت آن‌ها غلبه کنند و از نقاط ضعف‌ شان بهره ببرند.سازمان‌ها باید یاد بگیرند که قرار نیست کسی یا شرکتی برای موفقیت کسی یا شرکت دیگر بمیرد، بلکه مساله‌ مهم این است که هر کارمند باید برای موفقیت شرکت خود بمیرد.یکی از صاحب وب‌سایت هستید و با اینترنت سروکار دارید حتما این سایت را می‌شناسید.این سایت رتبه شما را از لحاظ ترافیک در تمامی سایت‌‌های جهان و ایران مشخص می‌کند.با تایپ نام وب‌سایت خود در سایت آلکسا می‌توانید اطلاعات تقریبی از وضعیت فعلی خود به‌دست آورید. یکی از معیارهای مهمی که نمایش داده می‌شود، درصد خروج سایت است.بنابرین سایت‌های موفق در هر سایت پربیننده تبلیغ نمی‌کنند ، بلکه فقط در سایت‌هایی تبلیغ می‌کنند که نوع مخاطب آن به زمینه کاری سایت بسیار نزدیک باشد.فرض کنید بسته آموزشی را برای نمایندگان بیمه تهیه کرده‌اید.آیا فکر می‌کنید که از سایت پرمخاطبی که 100 هزار بازدیدکننده در روز دارد پاسخ بهتری دریافت می‌کنید یا سایتی که مخصوص نمایندگان بیمه است و فقط 1000 بیننده در روز دارد. احتمالا گزینه دوم مناسب‌تر است.بنابراین بهتر است که برای تبلیغات به سایت‌های پربیننده عمومی مراجعه نکنیم ، بهترین گزینه برای شما یافتن سایت های مرتبط با زمینه های کاری شما.روشی دیگر ایجاد ترافیک موثر، استفاده از سئو است. SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، روشی است که به‌ کمک آن می‌توانید در جستجوهای مرتبط با سئو به فرآیند ارتقاء رتبه و ارزش وب سایت، در نتایج موتورهای جستجو اطلاق می­شود. این فرایند با استفاده از عواملی همچون لینک­های ورودی از دیگر سایت­ها، محتواهای باکیفیت و ... صورت می­پذیرد.PPC سر واژه Pay per Click، به معنای "پرداخت به ازای کلیک" است و به تبلیغاتی گفته می­شود که در بالا یا کنار نتایج جستجوگرهای اینترنتی نمایش می یابد. محل نمایش آگهی­ها بستگی به مبلغی دارد که آگهی­دهنده پرداخت کرده.با هر کلیک کاربران بر روی این تبلیغات، مبلغی، از حساب آگهی­دهنده کسر شده و به جیب موتور جستجو روانه می­گردد.3. آیا یوتیوب ابزار مناسبی برای بازاریابی است؟در بازاریابی مدرن دنیای امروز، فیلم های ویدئویی، به بخش تفکیک ناپذیری از محتوای وب تبدیل شده است. اگر چه سایت­های ویدئویی زیادی در فضای وب وجود دارد، ولی یوتیوب پرمخاطب­ترین و یکی از محبوب­ترین آنهاست.بیشتر کاربران، ترجیح می­دهند به جای خواندن متون طولانی، به تماشای ویدئوهای 2 تا 3 دقیقه­ای بنشینند (هرچه این زمان کمتر بشود بهتر است) اما این فیلم ها نیز، علاوه بر جذابیت، باید با موضوع مورد نظر تماشاچی مرتبط باشد، در غیر این صورت ویدئوها را تا را به‌نام بخوانید و به او قول دهید که در حد توان به او کمک می‌کنید. اگر عصبانیت ادامه پیدا کرد، بگوئید که مایل به کمک هستید، اما لحن اهانت‌آمیز و عصبانی آن‌ها سدراه حل مشکل است.مهم نیست که مشتریان تا چه حد می‌توانند منطقی باشند، اما شما منطقی و حرفه‌ای باقی بمانید.گاهی ممکن است مشتریان آنقدر ناراحت شوند که نتوانند ارتباط شفافی با شما برقرار کنند تا بتوانید به آن‌ها کمک کنید.خواندن آن‌ها به نام و تکرار جملات همدلانه می‌تواند آن‌ها را آرام کند.اگر این‌کار نتیجه نداد، به آن‌ها پیشنهاد دهید که بعدا با شما تماس بگیرند. ممکن است بعضی از تماس‌گیرندگان سرگردان و بی‌هدف باشند و زمانی طولانی را صرف مکالمه با شما کنند. مودبانه در کار آن‌ها دخالت کنید و روش‌های ممکن برای کمک به آن‌ها را از خودشان بپرسید. نکته اصلی مشکل را بشنوید و آن‌را مانند هر تماس دیگری مدیریت کنید. مسئولیت‌پذیر باشید و حامی و همدل باقی بمانید.اگر باید خبر بدی را به اطلاع مشتری برسانید، آن را مانند ساندویچ سرو کنید. نان روی کالباس نشان می‌دهد که خواسته مشتری را به‌وضوح فهمیده‌اید.گوشت همان خبر بد است و نان زیر کالباس با اتمام

    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 131

    [ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 6:52 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه