close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • موفقيت اندرکس, جدول روسيتر-پرسی



    آيد ‘ببيند’. تنها استثنا برای اين قاعده اين است که شناخت از طريق شنيدن نام برند حاصل گردد. نمونه های اين موارد شرکت های خدمات مالی و بيمه ای يا در واقع هر نوع محصولی هستند که از طريق تبليغات تلويزيونی بازاريابی می شوند. اگر از طريق تلفن به برند اشاره می شود و چنانچه قرار است برند مورد توجه قرار بگيرد، لازم است پيش از آن نام برند شناسايی گردد. با اينکه اکثر کالاهای خريداری شده در فروشگاه ها بواسطه آگاهی برند بازشناسی انتخاب می شوند، مواقع بسيار زيادی وجود دارند که شخص بايد ابتدا نام برند را به خاطر بياورد تا سپس نسبت به درخواست آن اقدم کند. برای مثال، وقتی يک پيشخدمت در رستوران از مشتری سوال می کند چه نوع نوشیدنی دوست دارد، وی بايد از حافظه خويش نام برند را به ياد بياورد. در حقيقت، پيش از اينکه به رستوران وارد شود بايد نام رستوران را از حافظه خود به ياد بياورد. آنها تصميم می گيرند می خواهند شام را در بيرون صرف کنند و سپس فکر می کنند در چه حال و هوايی هستند (نياز گروه محصول). نياز آنها در حافظه شان با مجموعه ای از رستوران های برجسته ارتباط می يابد و از بين ‘مجموعه ذهنی’ خود يکی را اعتمادسازی، پاسخ دادن به سوالات مخاطبان و ارائه اطلاعات مورد نیاز آنها به صورت روشن، صادقانه و خیرخواهانه است. اگر کالا یا سرویس شما بخشی از این ماجراست، می توانید به آن اشاره کنید؛ البته افراط نورزید چرا که اگر محتوای شما شبیه یک آگهی تبلیغاتی شوید، در واقع کاری که انجام می دهید دیگر بازاریابی محتوا نیست بلکه فروش و تبلیغ است. اعتماد از طریق فروش به دست نمی آید. اعتماد از طریق ارائه کمک های نوع دوستانه به کسانی که در پی کمک گرفتن هستند، به وجود می آید. برخی در اینترنت به دنبال کسب اطلاع در مورد موضوعی خاص هستند و برخی به دنبال سرگرم شدن هستند. مخاطبان شما هم همین گونه اند. آنها به چه چیزی علاقه دارند؟ چه چیزی برای آنها مهم است؟ Kaitlin Walsh در bluechipcommunication.com.au می گوید: هدف بازاریابی محتوا فقط به رساندن پیام به مخاطب منحصر نیست بلکه در واقع این تاکتیک به معنای کمک به مخاطبان برای یافتن آن چیزی است که در پی آن هستند. ببینید مشتری های بالقوه شما چه می خواهند و چه می گویند. نیازهای آنها را برطرف نمایید. این امر تاثیر مستقیمی بر کسب و کار شما از خود بر جای می گذارد: کاربران شوند. این مطالب در محتوای وب سایت هایی كه از این سرویس استفاده می كنند، جای گرفته، خود را به همه نشان می دهند.با این وجود بسیاری از صاحبان وب سایت ها،حضور در نتایج جستجوهای اینترنتی را ترجیح می دهند و قوای تبلیغاتی شان را بر این حوزه متمركز می نمایند. دلایل متعددی وجود دارند ولی در این بین مقوله اعتماد و صداقت در درجه اول اهمیت قرار می گیرد وب سایت های كوچك و تازه كار به این مقوله توجه ویژه ای دارند.مشكل این گروه این است كه احتمال كلاهبرداری و نفوذ در وب سایت آنها زیاد بوده، ترجیح می دهند كه از نتایج جستجوها استفاده كنند. این نوع چالش ها در حیطه نتایج جستجوها نیز وجود دارد ولی میزان شیوع آن به مراتب كمتر است.نكته دیگری هم وجود دارد و آن اینكه اگر بازدید كننده یك وب سایت اطلاعات و مشخصاتی را بیابد كه كاملاً می تواند نیازهایش را برآورده سازد، به سراغش خواهد رفت. وقتی كه كاربر در وب سایتی غیر از سایت آن بازاریاب، گشت و گذار می كند، ممكن است به دلایلی كاملاً متفاوت به این وب سایت آمده باشد. به طورمثال یك وب سایت درباره معایب و مضرات استفاده از Adsense بحث و گفتگو می كند و ممكن است هم سرورهای اشتراکی، از یک سرور اختصاصی برای , وبسایت طراحی شده ی خود استفاده کنید:‬‬اکثر شرکت های سرویس دهنده‌ی هاست، فایل‌ها و وب سایت های طراحی شده ی زیادی را به صورت اشتراکی بر روی یک سرور قرار می‌دهند که علت اصلی این کار، افزایش درآمد است. بدین ترتیب وبسایت های طراحی شده ی مختلفی بر روی یک سرور در حال سرویس‌گیری هستند و علاوه بر سخت افزار، برخی نرم‌افزارها و اسکریپت‌ ها برای اجرای برنامه‌های همه وب سایت های طراحی شده (مواردی مانند سرویس‌های ایمیل و کنترل پنل‌ها) در حال اجرا هستند. این بدین معنی است که فقط شما و شرکت شما به سرور مربوطه دسترسی ندارد و احتمالاً صدها شخص و کمپانی دیگر به این سرور دسترسی‌هایی دارند. اگر یکی از این مشتریان که وب سایت طراحی شده اش به صورت مشترک با شما روی یک سرور قرار دارد ، مسایل امنیتی را رعایت نکند و هک شود، وب سایت طراحی شده و اطلاعات شما را نیز در معرض خطر قرار داده است.استفاده از یک سرور اشتراکی به این معنی است که فردی که برای دسترسی به اطلاعات شما تلاش می‌کند، بخاطر وجود وب سایت های طراحی شده زیاد، انتخاب‌های زیادی برای دسترسی به سرور داشته باشد.در

    برند های مهم دنیا


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 103

    [ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 22:07 ] [ Crystal ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه