ترين شکل تبليغات است، به اين دليل عمده که فرد نياز ندارد مخاطب هدف را متقاعد سازد، که در بخش درگيری در باره آن صحبت کرديم. نظريه مالونی را در خصوص بی اعتقادی مشکوک به خاطر می آوريد؟ در حقيقت، اصلا مخاطب هدف نياز ندارد که تبليغات را دوست داشته باشد. کليد کار در اينجاست که تبليغات اطلاعاتی ارائه می دهد، شايد حتی بزرگنمايی شده، تا مخاطب هدف را به اين فکر بيندازد که شايد بتواند مشکلش را حل کند يا از بروز آن ممانعت بعمل آورد، پس چرا آن را امتحان نکند؟اين اصلا مهم نيست که تلاش برای ترغيب مخاطب با صراحت انجام شود چون ريسک کمی در امتحان کردن وجود دارد (وود و کوين ، 2003). در سطح با درگيری بالا، وقتی که با محرک های منفی سر و کار داريم، تفاوت قابل توجهی در تاکتيک های خلاق وجود خواهد داشت. در اينجا مخاطب هدف بايد با آنچه که در تبليغات می گويد متقاعد شود. با اينکه ممکن است پيام به خودی خود نتواند به اندازه کافی فرد را برای خريد متقاعد سازد، اما بايد باورپذير بوده و در ايجاد يک تلقی برند مثبت سهم داشته باشد. برای اطمينان از باورپذيری يک پيام، لازم است وعده مزيت داده شد با آنچه که آدم ها در باره کنید؟مشتری: نه ترجیح میدهم در دفتر خود از آن استفاده کنم.فروشنده: مشکلی نیست. این نرمافزار هم روی کامپیوترهای خانگی کار میکند و هم روی لپ تاپتان.بهعلاوه، در ارائه فروش قوی و حرفهای ، مرتبا به تجارب مشتریانی که با موفقیت از این محصول یا خدمت استفاده کردهاند اشاره میشود.داستان مشتریانی را تعریف کنید که شرایطی نزدیک یا مشابه با مشتریان احتمالی داشته ، محصول یا خدمت شما را خریدهاند و از نتایج آن راضی هستند. قانون پنجم: پاسخگویی مؤثر به اعتراضاتهیچ فروشی بدون اعتراض انجام نمیشود.اعتراضها نشانگر علاقه هستند.هرچه مشتری احتمالی سوالات بیشتری درباره محصولات و خدمات شما بپرسد، احتمال اینکه علاقه کافی برای خرید آن پیدا کند، بیشتر است.«قانون شش» در مورد اعتراضات صدق میکند.این قانون میگوید تعداد اعتراضات به یک خدمت یا محصول بیشتر از شش مورد نیست. گاهی فقط یک یا دو مورد وجود دارد اما بیشتر از شش نخواهد شد. یک ورق کاغذ بردارید و پاسخ این سوال را بنویسید:«مشتری احتمالی متناسب ممکن است چه دلایلی برای عدم خرید محصولات و خدمات من ارائه دهد؟»حتی اگر ظرف مدت یک هفته یا یک ماه اعتراضات تقسیم بندی کارهای خود را انجام دهید . با استفاده از این کار ، شما یک برنامه ریزی بلند مدت برای خود ایجاد کرده اید تا به اهداف خود برسید. اگر شما قصد فروش لباس دارید باید آنها را تقسیم بندی کنید مثلا لباس های مردانه و زنانهکمد آقایانکمد آقایانکمد بانوانکمد بانوان۲) کلمات کلیدی مرتبط با کار خود را با استفاده از KeyWord Tools گوگل انتخاب نموده و سپس آن ها را در سیستم تبلیغاتی خود پیاده سازی کنید. بررسی کنید که کدام کلمات بیشتر جستجو شده اند و کدام کلمات بیشتر کلیک شده اند .۳) رقبای خود را بررسی کنید و مشاهده کنید که آنها روی کدام کلمات کلیدی تمرکز کرده اند و زمانی که کاربران بر روی تبلیغات آنها کلیک می کنند وارد کدام یک از صفحات و چه محتوایی می شوند . بررسی کنید و ببنید که آیا صفحات آنها Landing است یا خیر ؟ آیا زمانی که کاربر وارد سایت آنها می شود سریعا به محتوای خود دسترسی پیدا می کند یا خیر؟ تمامی این المان ها را از سایت های رقیب خود بررسی کنید۴) نمایش تبلیغات خود را با استفاده از امکاناتی که سیستم تبلیغات گوگل به شما می دهد زیبا سازی کنید . برای انجام این زیبا سازی می توانید ویدئوی می شود ، تجربه چیزی است که باعث جذب مشتریان می شود ، بر اساس این تجربه حتما می دانید که بهترین راه ایجاد برندینگ تعامل خوب با مشتریان و مردم است ، با ایجاد تعامل خوب با مشتریان ، دیگر افراد بسیاری هستند که لوگو ، سایت و دیگر موارد تبلیغاتی شما را می شناسند ، به عنوان مثال اگر منشی شرکت شما به صورت بی ادبانه و توهین آمیز با مشتریان صبحت کند ، برند شما به کلی نابود خواهد شد مقاله حاضر ، مقاله ای جامع و کاربردی از مفاهیم تاثیر تبلیغات بر برند و برند سازی است که می توان به جد گفت که زمان بسیار زیادی برای تایپ ، ویرایش ، تصویر سازی برده است ، این مقاله را می توان یک کتابچه 20 صفحه ای در مورد تبلیغات دانست ، از آنجایی که دوست نداریم در وب برندینگ از مقالات چند بخشی استفاده کنیم به دلیل اینکه ممکن است کاربران را منتظر نگه داریم ویا اینکه خودمان فراموش کنیم که بخشهای بعدی آن را منتشر کنیم ، از این رو این مقاله رو هم نیز به چند بخش تقسیم نکردیم و آن را تبدیل به یک کتابچه 20 صفحه ای در نمودیم ، این مقاله کمی طولانی و کاربردی می توان برای کمپانی ها یا شرکت هایی که نوپا هستند و می خواهند برند
تاثيرات غير منتظره تبليغات بر برند[ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 6:04 ] [ Crystal ]